zondag 21 november 2010

Nog één keer industrie Duitsland, Ruhrgebied

 Ik ben gaan fotograferen met een thema 'verval'. Deze eerste foto beeldt dat uit door de kleuren en de combinatie van het onderwerp.







Na wat verder zoeken heb ik de tweede gemaakt, binnen hetzelfde thema 'verval'.
Hier is de combinatie van roest (metaal in verval), de herfst (natuur in verval) en de overblijfselen van de mijnbouw (de industrie in verval).
Naar mijn idee is het thema in de tweede foto het beste weergegeven.



De derde foto is gemaakt in het Landschaftspark in Duisburg. De dramatiek komt door de kleurstelling enorm  goed tot zijn recht, de convergerende lijnen versterken het gevoel nog meer en de aanwezigheid van een volle maan en wat bewolking maakt dit compleet. Na het maken van de opname heb ik mijn camera opgeborgen, ik had het gevoel dat het die avond niet beter kon worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten